Leveringsvoorwaarden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail de verzendbevestiging.
Levering aan huis: Via BPost, koerierdienst of afhaling.

Hoe verloopt een bestelling?

Orderbevestiging per email
Op het moment dat je order succesvol is geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Indien je na het bestellen geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan je spambox. De bestelling is ook terug te vinden in je account. In het geval dat de order hier niet terug te vinden is, neem dan contact op met contact@fluoshop.be

Verzendbevestiging per email
Bij bestelling van een fysiek product ontvang je, zodra het pakket verzonden is, een verzendbevestiging per e-mail.
In de verzendbevestiging staat het afleveradres waar je bestelling naar toe wordt gestuurd. Dit kan dan niet meer worden aangepast.
Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog aanpassen?
Zolang je order nog niet is verzonden is dat mogelijk via contact@fluoshop.be ,dit met alle nodige gegevens, klantnaam, bestelnummer. Zodra je order is verzonden, kan het adres niet meer worden aangepast.
Wij adviseren het afleveradres zorgvuldig te kiezen. Voor aflevering bij een bedrijf is het belangrijk om duidelijk bedrijfsnaam en eventuele afdeling te vermelden in de extra adresregels.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Je betaalt verzendkosten per bestelling, ook als de order in meerdere pakketten wordt geleverd. De verzendkosten bedragen voor Belgie 4.95 euro bij een bestelling tot 60 euro incl. BTW, vanaf 60 euro is de levering gratis.

Kan ik afleverdatum en aflevertijd zelf bepalen?

Het is niet mogelijk om zelf een afleverdatum of –tijdstip te bepalen.
BPost levert in principe op maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. In het weekend wordt er niet afgeleverd. Tijdstip van bezorging is afhankelijk van het gekozen afleveradres.
Na elke poging word je geïnformeerd door de bezorger door middel van een bericht in de brievenbus. BPost kan eventueel de bestelling bij buren afleveren of bij een Kiala punt.
Op feestdagen vinden geen leveringen plaats.

Info
Voor een annulering, adreswijziging of garantieaanvraag van je bestelling kun je altijd terecht via contact@fluoshop.be.

Zondag- en feestdagen zijn wij gesloten. Tijdens vakantieperiodes worden bestellingen verwerkt, maar niet verzonden. Vakantieperiodes worden kenbaar gemaakt op de facebook pagina of op onze website onder het veld " Nieuws ".